fariz's FotoPage

By: ahmad fariz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  >  >>]    [Archive]
Thursday, 24-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
.::Jalan-jalan Cari Makan::.

bincang2 order makanan
bincang2 lagik
huhu...api siot..
View all 22 photos...
gambar rakan2 semase pegi makan2 kat anjung warisan dan jalan2 kat danga bay..


Wednesday, 9-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
gambar saje2

hasil kerja aku ngan najib..
hasil kerja aku ngan najib yang ke 2
yang ke 4..
View all 19 photos...
gambar2 ni seme gambar campur2 yang aku amik gne kamera canon powershot a400 dan fm10...tgk2 la ek..saje je letak..tk tau la lawa ke tk..bese je aku rase..



Tuesday, 8-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Sukaneka Time...-->

penuh tepung..
ikat2 kaki plak..
spesel pose time kaki kene ikat..
View all 17 photos...
huhu..gambar2 time kitorang, bdak2 KFK buat sukaneka kat KRP ari Sabtu (5.2.2004) aritu..best + letih gile sey..aku siap krem lagik..huhu..tp sib baik la rumah BIRU menang aritu..hahaha...idup RUMAH BIRU...otai2 gile group BIRU..tu pun saje je wat kalah tarik tali...hehe..



Monday, 7-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Fototrip KFK UTM Skudai -- Kelab Fotografi UTM KL

sesi teori FM10..
sape kenal awek ni??bgtau aku ye..=)
Bosan je bdak2 ni kan?
View all 14 photos...


ni gambar2 semase program fototrip aritu...


Sunday, 6-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Praktikal Kelab Trans Pantai Barat..!!

berehat2 selepas sesi mengambil gambar kat Cameron Valley..
Berehat selepas membeli belah..
Posing bersame Ex Pres KFK..=)
View all 7 photos...
gambar2 di ambik semase mengikuti praktikal di Cameron Highland dan KL pada cuti sem yang lepas..


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net