fariz's FotoPage

By: ahmad fariz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 6-Sep-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Cikgu Fariz..

4Gemilang..
anak aku..shafawati name nye..kiut tk?hehe...
Bergambar bersama anak-anak muridku yang tersayang...3 bulan kurasakan cukup sekejap bersama mereka...pelbagai detik manis telah ku lalui bersama2 dengan mereka dalam membina jati diri sebagai seorang guru...ku doakan kalian semua berjaya di dunia dan di akhirat...moga kita berjumpa lagi...luv u all...




Sunday, 24-Aug-2008 13:27 Email | Share | | Bookmark
sneak preview..

malu laa
kimah n mazlan..
sneak preview gambar perkahwinan antara kimah n mazlan..





Saturday, 26-Jul-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Pesta Flora...

teganu...
nemo...
taiwan ke?
View all 13 photos...
Gambar2 yg diambil menggunakan kamera pinjam..!!
DSLR sony Alpha 200...thanks syafik
4 lending me ur camera...!!
lepas gian aku nk memetik dslr..!!haha...
Gambar2 ni di ambil di sekitar pameran flora di Danga Bay...









Wednesday, 9-Jul-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Macam-macam...

mancing...
belacan.
sate..
View all 4 photos...
takde gambar baru untuk diupload,so, aku upload gambo2 yg baru sahje aku edit...



gambar mancing ni diambil menggunakan kamera henset N73..


Friday, 14-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Jam baru ku..

jam 1
jam 2
jam 3
View all 5 photos...
Sebenarnye, dah lame simpan niat nk beli jam baru...sbb sblm ni asik beli jam replika kat lelong je..dah brape bijik aku beli kat lelong..satu boleh gune n satu lagi cermin dh rosak..sblm ni cadang nk beli jam ni utk hantaran kawin aku..so, disebabkan tk jadi nk kawin n mungkin lame lagi nk kawin, so aku beli la dulu jam ni gune duit aku sendiri..hehe..duit upah amik gambo...hehe..tk sia2 la aku amik gambo..at least dapat gak hasilnye kan?hehe...so ni la gambo2 jam baruku....





Please Visit My Official Website For Wedding Pictures at:



[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net